Emajlirana posoda iz slovenske tovarne
Prijava uporabnika

Pozabljeno geslo? | Registracija!
KošaricaKošarica 0 izdelkov 0,00€ Na blagajno

Vračilo blaga


V primeru, da želite iz kakršnega koli razloga odstopiti od pogodbe, lahko v petnajstih dneh to pisno sporočite na spodaj navedeni naslov ali po e-pošti  info@emo-novum.si. V sporočilo navedite  tudi razlog vračila blaga. Petnajst dnevni rok začne teči naslednji dan po prejemu blaga.

 

V kolikor ste blago že prejeli in od pogodbe odstopate, morate blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini (razen če kupec ni bil kriv za poškodbe ali zmanjšane količine blaga) vrniti prodajalcu v petnajstih dneh po poslanem sporočilu, da odstopate od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

Če potrošnik prevzeto blago (nepoškodovano) vrne, nosi vse stroške vrnitve v našo prodajalno sam. Kupnino mu vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu odstopa od pogodbe oz. prejemu vrnjenega blaga na njegov transakcijski račun.

 

Naše podjetje ima s Pošto Slovenije d.o.o. sklenjeno pogodbo o dostavi pošiljk. Zato prosimo, da v primeru, če v pošiljki prejmete poškodovano posodo o tem TAKOJ obvestite dostavno pošto (vašo lokalno pošto, ki vam je pošiljko dostavila). Poškodovano posodo obdržite v original embalaži v kateri je bil artikel dostavljen. Zaposleni iz pošte Slovenije bo napisal zapisnik o poškodovani pošiljki. Vi pa napišete reklamacijski zapisnik na podlagi katerega vam bomo izdali dobropis in ga priložite k zapisniku o poškodovani pošiljki.  Poškodovana posoda bo nato na stroške Pošte Slovenije d.o.o. dostavljena nazaj pošiljatelju in postopek reklamacije bo stekel. Za upravičeno reklamacijo vam bomo izstavili dobropis.

 

Delovni čas: od ponedeljka do petka od 8. do 15. ure. Po želji vam blago lahko zamenjamo za drugo ali pa vrnemo denar.

 

Na zgornji naslov ali po e-pošti info@emo-novum.si lahko potrošnik pošlje tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in pohvale.